niedziela, 3 listopada 2019

Kalendarz adwentowy

Witajcie:)

Dziś chciałabym pokazać Wam coś pięknego, 
a co zrobiłam na warsztatach online u Ewy Constancji :)
(Pozdrawiam Cię Ewo 😃 )

Jak zobaczyłam, że Ewa organizuje takie warsztaty, od razu myślę...nieważne kiedy, choćby w nocy, ale znajdę czas by zrobić taki kalendarz:)
I tak po kilku dniach już jest i cieszy oko w pokoju:)
A od 1 grudnia będziemy z mężem otwierać codziennie po jednym pudełeczku :)

Kalendarz jest dość duży/długi więc ciężko było mi zrobić jego zdjęcie w całości ;)
Ale zabawa i przyjemność przy pracy nad nim- niepowtarzalne :D












Pozdrawiam już w lekkim nastroju świątecznym :D
-Anett :*

2 komentarze:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem , szczękę zbieram bo mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej dziękuję pięknie!!! ❤️❤️❤️❤️
      Pozdrawiam 😊

      Usuń