poniedziałek, 9 marca 2020

Warsztaty z Cynką

Cześć:)

Dzisiaj będę się chwalić, bo jest czym! :D
W sobotę miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach w Cieszynie w Sklepiku Od A do Zet
z Ewką Mrozowską (Cynkowe Poletko).
Zrobiłam blejtram oraz box z harmonijkowym albumem i powiem Wam... jestem zachwycona! :)
Sama nie wiem co bardziej mi się podoba :D
Uwielbiam takie warsztaty, na których poznam znów jakieś nowe techniki zdobienia, triki itd.
Ale też uwielbiam gdy panuje tam fajna i miła atmosfera, jest kameralnie i wesoło :D
A to co wymyśliła Ewa, by stworzyć warsztat to jest jakiś obłęd! Podziwiam takie twórcze osoby 😍








*****








Pozdrawiam, Anett :*

6 komentarzy:

  1. Takie warsztaty- bajka :) ja czasem jestem we Wrocku na warsztatach - twórczy poczatek lata , tam dopiero się dzieje :)piękne prace stworzyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie... Może się w końcu wybiorę gdzieś dalej na warsztaty poza Cieszyn i Katowice😁😉

    OdpowiedzUsuń