piątek, 12 czerwca 2020

Box na 50. urodziny dla mężczyzny

Hej :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać box eksplodujący,
bardzo męski, na pięćdziesiąte urodziny.
Box na bazie Rzeczy z Papieru, ozdobiłam papierami 
z kolekcji AA Tears in Rain z małego bloczka (15x15 cm),
zrobiłam skrzynkę na narzędzia tekturkowe z Crafty Moly,
a na wieczku wykorzystałam duże papierowe kwiaty z Primy.
Do uzyskania metalowego wykończenia dodatków,
wykorzystałam wosk miedziany Pentart.

Ciekawa jestem jak Wam się spodoba :)







Materiały, które wykorzystałam:






Pozdrawiam, Anett :)


6 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczna męska praca:) podziwiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Nadal męskie projekty to dla mnie wyzwanie, ale cieszę się że Ci się podoba 😍

      Usuń
  2. Cudowna, podziwiam jak pięknie robisz te prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeej serce rośnie, dziękuję pięknie!!❤️❤️

      Usuń
  3. Śliczny boks, skrzynka pełna narzędzi jest fantastyczna.:)

    OdpowiedzUsuń