poniedziałek, 8 lutego 2016

Ramki na zdjęcia i nie tylko... ;)

Witajcie,
dłuugo mnie nie było, 
ale już tłumaczę dlaczego...
otóż po pierwsze rozłożyła mnie choroba,
a po drugie siadła mi grafika w laptopie i byłam ograniczona tylko do telefonu...

Ale już wszystko wróciło do normy 
i chciałabym Wam dzisiaj pokazać kilka ramek, jakie udało mi się zrobić.

Jednak to nie wszystko, chciałabym Wam też przedstawić świetnego bloga,
na którym znalazłam fantastyczne plakaty.
Kilka z nich wykorzystałam do swoich ramek.





 W tej ramce połączyłam styl retro z designerskim plakatem, co sądzicie? ;)








Tą rameczkę natomiast mam dla Sabinki (pozdrawiam Kochana :* )



Pozdrawiam, Anett :)

3 komentarze:

  1. Świetne ramki! :) Plakaty również... :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) a co do plakatów...są genialne! ;)

      Usuń
  2. łoo zakochałam się w tej drugiej propozycji. Naprawdę wyglądają genialnie ;) też kiedyś coś próbowałam robić ale dużo prostsze i zgapiane z innych stron. Jak byś chciała też coś podejrzeć to kliknij ;)

    OdpowiedzUsuń