środa, 8 lutego 2017

Pocoyo dla Patryka :)

Hej :)

Znacie bajkę Pocoyo?
Ja nie znałam, ale poznałam przy okazji tworzenia boxa
na trzecie urodzinki Patryka, który uwielbia Pocoyo :)
A że 3 lata to już poważny wiek, skarbonka na drobne oszczędności
jest jak najbardziej wskazana :D

Wykorzystałam w swojej pracy:
Skarbonkę i baloniki z Fabryki Weny
oraz papierki z Bee Scrap (ubolewam, że zawiesili działalność
bo uwielbiam ich papiery).



 




Pracę zgłaszam do wyzwania w Scrapek.pl



Pozdrawiam cieplutko, Anett :**

7 komentarzy:

  1. Świetny, pozytywny boxik, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i cieszę się, że zaglądasz do mnie i podobają Ci się moje prace :)
      dziękuję tez za zaproszenie, zerknę do Ciebie :)
      pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Patryk będzie miał cudownie kolorową pamiątkę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca :0 Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń