sobota, 23 września 2017

kartki ślubne

Witajcie,
czy Wy też macie już chandrę z powodu tej paskudnej pogody?
Ja mam serdecznie dość i najchętniej na okres takiej okropnej pogody
przeniosłabym się do ciepłych krajów.

Dlatego spróbuję rozweselić ten ponury nastrój weselnymi,
radosnymi kolorami na moich pracach. Sezon ślubny już raczej dobiegł końca,
a jeszcze sporo moich prac czeka, aby się zaprezentować światu ;)

1. Turkusowy komplet





Wykorzystałam tutaj:
papiery UHK

kwiatuszki WOC

 tekturkę Anemone


2. Pastelowy komplet 



Wykorzystałam:
Kwiatuszki WOC 
oraz ręcznie robione przez Justynkę z bloga "W chwilach natchnienia"

 tekturki z Anemone













3. Biały komplet z różami




Wykorzystałam:
papiery Lemon Craft
i tekturki Anemone



Pozdrawiam i życzę wszystkim słonka! 
-Anett

8 komentarzy:

  1. Śliczne ślubne klimaty :) Pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuę <3 noo sporo tych ślubniaków było w tym sezonie;) a jeszcze mam kilka, które czekają na swoja prezentacje ;)

      Usuń
  2. Śliczne komplety :)
    Cieszę się, że tu trafiłam, z pewnością będą zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i zapraszam częściej ☺☺♥

      Usuń