poniedziałek, 19 marca 2018

Album dla Maksymka :)

Witajcie :)

Miałam ostatnio przyjemność stworzyć album w pudełku,
 z okazji Chrztu dla Maksymka.
Album powstał na bazylu z Eco Scrapbookingu:)
Wykorzystałam mix papierów z Laserowe Love, Agaterii oraz Galerii Papieru
oraz różniste tekturki.
Zobaczcie sami :)










Ps. Niestety zdjęcia pudełka dorabiałam wieczorem przy sztucznym świetle, więc jakość pozostawia wiele do życzenia :(
Dodam, że był to mój pierwszy taki album...mam nadzieję że sprostałam :)
Pozdrawiam, Anett :*

2 komentarze:

  1. Witam cię bardzo serdecznie w ten kwietniowy dzień Bardzo mi się podoba to pudełko jest Urocza w pięknych pastelowych kolorach i będzie piękną pamiątkę dla malucha Pozdrawiam cię serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i również cieplutko pozdrawiam😊😊

    OdpowiedzUsuń