sobota, 14 listopada 2020

Grudniownik

Witajcie :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś, co pochłonęło ostatnio moje dwa tygodnie pracy.
Oczywiście z przerwami, więc jakby tak policzyć całościowo, to jakieś 3-4 dni.
Jest to album- grudniownik, który można wykorzystać 
jako miejsce na zapiski, wspomnienia, planer, zdjęcia itd, od 1 grudnia aż do Świąt.
Grudniownik powstał wg warsztatu Ewy Contancji, z papierów Stamperia.
Warsztat zakupiłam bez kitu, więc wykorzystałam wszystko to co miałam :)
Ja jestem zachwycona efektem końcowym, album pięknie pachnie,
kawą, piernikiem, goździkami i anyżem. 
A do tego jestem dumna, że wreszcie potrafię zrobić bazę albumową :D
A jak Wam się podoba? :)

Zapraszam na mój instagram, gdzie znajdziecie filmik z prezentacją tego grudniownika.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz