niedziela, 24 maja 2020

Box z jednorożcem

Cześć :)

Pewna dziewczyna zamarzyła o jednorożcach, w dodatku w pudełku eksplodującym.
Pomyślałam, dlaczego by nie zrobić w środku torciku z rogiem i uszami jednorożca :)
Całość ozdobiłam grafikami Żanety by Digital Paper.
Torcik ażurowy jest z Wycinanki, ja tylko zmniejszyłam go o jedno piętro :D
Zastanawiałam się z czego wykonać róg i uszy...niestety masa Das, którą posiadam
nie nadaje się kompletnie do tego typu form i w ogóle więcej jej nie kupię (nie wiem co mnie skusiło by ją kupić ponownie, bo już kiedyś byłam z niej niezadowolona), może dobra byłaby tu lekka masa Fimo, ale tej z kolei nie miałam w swoich zapasach. Z pomocą przyszedł przepis na zimną porcelanę, lekko zmodyfikowaną, zrobiłam malutką porcję na próbę i wyszła idealna, gładka. :)
Róg i uszy delikatnie zabarwiłam mgiełką i obtoczyłam w drobnym transparentnym brokacie,
efekt wyszedł jak dla mnie bardzo zadowalający :D

A jak Wam się podoba? ;)









Unicorn-owalny obraz-30 x 40 mm-cyfrowy kolaż arkusz-Pobierz image 0
Antyczny papier-Scrapbooking druku papieru-12 x 12 image 0Sweet Garden-12 x 12 cali-Background-zestaw 8-do druku Pobierz image 0


Pozdrawiam, Anett :)

2 komentarze:

  1. Piękny boks, uszy i rożek wyglądają jak polukrowne. Pudełeczko pięknie się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaardzo dziękuję :) ten róg i uszy mnie najbardziej stresowały hihi ;)

      Usuń