czwartek, 14 maja 2020

Kartka dla mamy w stylu boho

Cześć:)

Dzień Mamy się zbliża a ja dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę,
którą zrobiłam w ramach inspiracji dla Magicznego Kociołka.
Jest to warstwowa kartka w stylu boho,
ozdobiona papierami Artistiko, które użyłam po raz pierwszy (baardzo mi się podobają!)
oraz z tekturką Deimos Magicznego Kociołka :)

Jak Wam się podoba? :)





Tekturka, którą użyłam w tej pracy:


Pamiętajcie, że Kociołkowe tekturki możecie kupić w różnych rozmiarach :)

Pozdrawiam, Anett :*


4 komentarze:

  1. Przepiękna praca a ta tekturka którą użyłaś jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję :) tekturka jest obłędna, zerknij do sklepiku Magiczny Kociołek, mają tam większy wybór w łapaczach snów :)

      Usuń
  2. Śliczna, uśmiech mamy gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, widok uśmiechniętej mamy-bezcenny 😍

      Usuń