piątek, 27 stycznia 2017

po męsku :)

Witajcie:)

Ciągle mam zaległości w dodawaniu prac na bloga,
a to za sprawą masowej produkcji zaproszeń ślubnych, 
którymi niebawem będę mogła Wam się pochwalić :D
Generalnie powstaje znowu cały "projekt ślub",
ale zupełnie inaczej się go robi dla...siebie samej :D
Jestem mega wymagająca i krytyczna wobec siebie, ale to chyba dobrze, prawda? :)

Ale nie o tym dziś...
Otóż pokażę Wam kartkę w pudełku na 60. urodziny mojego osobistego wujka :))
Pozdrawiam Cię Wujo! :D

A teraz konkret,
jestem ostatnio zakochana w papierach Scrap Berry's,
( mimo że niektóre mają o wiele mniejszą gramaturę, to różnorodność ich wzorów
pomaga w tworzeniu ciekawych i niepowtarzalnych prac)
Tutaj wykorzystałam:
- oczywiścię najwspanialszą bazę do pudełka z Rzeczy z Papieru
- grafikę Janet
- tekturkowy samochód z Laserowe Love
- pozostałe tekturki z Kalinowego Gaju :)



Pozdrawiam ciepłutko :)
Anett :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz